Tuesday 1 July 2014

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KAREEM 2014

Alhamdulillah, Ramadhan datang lagi. Seperti tahun-tahun sebelumnya, harapan agar ramadhan ini menjadi lebih baik, penuh makna dan diisi dengan ibadah seperti yang disunahkan.

Setiap kali ramadhan, tak lari dari kegusaran, akan berayakah anak anak seperti anak orang lain, boleh belikah kasut dan pakaian baru untuk raya. Keyakinan dan pasrah sentiasa yang terbaik. Diharap tahun ini seperti tahun tahun lain juga, dilimpahkan Allah rezeki untuk menyambut dalam kesederhanaan dan dapat menziarah ibu dan keluarga dikampung.

Tahun ini tidak seperti tahun sebelumnya. Kegawatan ekonomi peribadi begitu meruncing. Bertahan, bertahan dan bertahan sambil mencari alternatif lain bagi meneruskan pencarian rezeki dibumi Allah ini.

Doa dipanjatkan agar Allah mempermudahakan segala urusan.. Ya Allah berilah aku keampunan, kejayaan, kekayaan wang ringgit dan hartabenda, keberkatan, keimanan, ketaqwaan dan kesihatan bagi meneruskan kehidupan yang baik didunia ini dan diakhirat. Inilah doa yang dipanjatkan sepanjang hari agar suatu hari nanti akan dimakbulkan Allah..amin..


No comments:

Post a Comment

The Chosen Path

Dedication This wrinting is dedicated to my family that continuously pray for my well being and success. To my children that understand t...