Monday 4 August 2014

IRON LADY

Kiss The Ride with My Kawasa

Fokus kali ini ada lah melefer..aku carik sendirik tempat untuk melefer dan main hentam jaaa. Selagi jalan tu boley lalu dan masuk, redah aku pergi ja. Melalui kawasan gunung ganang, kawasan org kampung, off road kawasan gunung ngan kabus yang amat tebal, sungai, sawah padi, menghampiri sempadan Thailand-Myanmar soma tu pengalaman yang amat berharga pada diri aku sambil melihat ciptaan Ilahi dan merasakan diri aku ni kerdil. Aku merentasi north part of Thailand secara solo dan terjalak jap masuk Vientiane, Laos. Alhamdulilah cuaca amat baik ketika aku ride cni, hujan ka panas ka aku bersyukur, terima kasih Tuhan. Alhamdulilah moto x da masalah sepanjang perjalanan, syukur.

Dulu bawak kapcai ke Pakse, Laos pengalaman yang berbeza, bawak big V pengalaman yang berbeza bak kata org kampung den " experience that money can't buy". Maaf ya English saya ni kureng, sekolah x tinggi, sekolah ja yang tinggi. Sekolah kampung katakan.Tapi bila aku sekeping depa paham lah...oh my English.

No comments:

Post a Comment

The Chosen Path

Dedication This wrinting is dedicated to my family that continuously pray for my well being and success. To my children that understand t...